Blogger İzleyiciler Sorunu

Blogger İzleyiciler Sorunu

     
     Merhaba arkadaşlar lafı fazla uzatmayacağım farkında mısınız? Blogger İzleyicilerde takip et e basında bir hata veriyor sadece bende mi veriyor o hatayı yoksa siz de yaşıyor musunuz bu sorunu cevaplarınızı bekliyorum?
      Bu sorunun çözümünü bilen arkadaş bana kısa zamanda ulaşması dileğiyle kolay gelsin…
21 Comments
  1. Reply
    Çıplak Yazar Ekim 22, 2016 at 4:27 am

    Bence o widgeti hiç kullanma daha iyi. Sayfa açılış hızını etkiliyor

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 8:35 am

      Haklısın baya bir etkiliyor da benim bilgisayarda mı sorun var anlayamadım kimseyi izlemeye alamıyorum.

  2. Reply
    ACEMIDEMIRCI Ekim 22, 2016 at 7:08 am

    Dikkat etmemiştim. Dönüp bakayım.

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 8:36 am

      Bakıp dönerseniz sevinirim 🙂

  3. Reply
    Emre BEKTAŞ Ekim 22, 2016 at 7:48 am

    Ben en son dün gece iki kişiyi izleyebildim . Acaba gadgetı tekrar mı ekleseniz. Yani belki düzelir.

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 8:36 am

      Emre bunu denedim birçok kez olmadı kardeşim 🙂

  4. Reply
    Gökhan TEKİN Ekim 22, 2016 at 8:48 am

    İzleyiciler gadgetini kaldır bir kaç gün sonra tekrar ekle
    Eğer düzelmezse temadan kaynaklanabilir.

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 9:46 am

      1 Aydır yaşadığım bir sorun bu abi takipçi sayım epey düştü başkalarının paneline umarım düşüyordur yazılarım yorum da gelmemeye başladı yazılara okunmuyor 🙂

  5. Reply
    Anonim Ekim 22, 2016 at 10:31 am

    İstersen bu eklentiyi kullan, hem daha iyi. Belki de sorununa çözüm olur.
    http://www.arlinadzgn.com/2016/04/memasang-slide-out-tombol-follow-di-blog.html

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 12:18 pm

      Semih onu da denedim 🙂 olmadı be kardeşim izleyicilerimde sorun var ya semih takipten çıkıp girebiliyor musunuz ?

      • Reply
        Anonim Ekim 22, 2016 at 1:04 pm

        Kodlar arasında x3dFOLLOW yer var galiba FOLLOW yerine kendi blog ID'ni yazıp kaydet bir bakalım.

        • Anonim Ekim 23, 2016 at 6:16 pm

          Kendi blog Id mi yerleştirdim aynı sorun yinede 🙂

  6. Reply
    audrey Ekim 22, 2016 at 10:32 am

    Arada benim de sorun veriyor hatta üst üste tekrarlıyor bazen sayfayı yenileyince ya da kendine geçiyor

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 12:19 pm

      Denedim geçmedi ya yardımcı olabilecek birileri yok mu 🙂

  7. Reply
    Anonim Ekim 22, 2016 at 12:18 pm

    Olmadı kardeşim ya ne yapacağımı bilemedim 🙂

  8. Reply
    Büşra Bayram Ekim 22, 2016 at 1:03 pm

    ben yardımcı olabilirim sanırım 🙂 aynısı benim de başıma geldi. bayaa bi uğraştım ve çok aptalca bir çözüm buldum. gerçekten saçma ama kesinlikle çalışıyor.

    benimki blogspot sorunu olduğu için kumanda paneline girip blog isminin sonuna bi nokta koyup kaydediyordum. ardından sayfayı yeniliyordum. sonra yerine geliyordu. geldikten sonra da noktayı kaldırıyordum. saniyelik iş, fakat yararlı.

    umarım öyle bir sorundur. bir dene bence :=) umarım düzelir.

    • Reply
      Anonim Ekim 22, 2016 at 3:45 pm

      Büşra benimki normal domain bu nasıl olcak ki isimi nasıl değiştireceğim 🙂

  9. Reply
    ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı Ekim 23, 2016 at 9:55 pm

    Emrecim yazını okuyunca bir deneme yapayım dedim dün bir sorun olmamıştı ,bir blogu izlemeye alarak deneyeyim dedim sayfasından alamadım linkini kumanda panelinde ki sol tarafta ekle yazan yere yazınca ekledi ben de şaşırdım daha önce ekle kısmından sorun çıkıyordu işte 300 kişiyi aştığınız için eklnmiyor gibi blogger yeni çalışmalar mı yapıyor acaba?

    • Reply
      Anonim Ekim 24, 2016 at 9:56 pm

      Abla herkes senin gibi uğraşır mı ya blogu takip etmek için izleyiciler kısmında genel bir sorun var galiba ya 🙂 hayırlısı diyelim

  10. Reply
    ÜMRAN TUNCER Ekim 24, 2016 at 9:18 pm

    O sorun hepimizde oluyor ama kalıcı değil zaman zaman oluyor.. ben de bazen izle diyorum hata veriyor tekrar ediyorum düzeliyor yani arada oluyor diyeceğim 🙂

    • Reply
      Anonim Ekim 24, 2016 at 9:55 pm

      Ya bendeki hata kalıcı kaldı ya 1 ay oldu neredeyse takipçim yok daha maalesef kalanlarla kaldık 🙂 hadi hayırlısı 🙂

Leave a reply

Trabzon Halı Yıkama