Alexa Nedir?

Alexa Nedir?

Alexa yükseltmek
      Aslında direk Alexa da sıra yükselmek için bir yazı düşünüyordum.Fakat bu konu hakkında fikir sahibi olmayan kişileri de düşünüp en başından Alexa‘yı sizlere anlatmak istiyorum.Alexa 1996 yılunda kurulan ve tüm dünyadaki web siteleri inceleyen analiz eden belli kriterlere göre dünya üzerindeki ülkelerdeki sıralamasını bizlere aktaran bir şirkettir en basitten böyle özetlemiş oluruz.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Alexa Ne Kadar Doğru?

    Alexa için %100 doğru bilgiler veriyor diyemeyiz tabiki.Ama diyelim ki sitenize birileri reklam verecek sizlere ilk söyleyeceği şey  sitenizin Alexa sıralaması kaçtır? Hatta site satışlarında duyarsınız 500 k sıralamasında sitem var satıyorum falan bunlar hep Alexa’ya göre baz alınmış kriterler.Siz de sitenizin alexa sıralamasını bilmiyorsanız  yazı sonunda vereceğim adrese bakıp sıralamanızı öğrenebilirsiniz.

Her Site Alexa’da  Çıkar mı?

   Alexa tüm web siteleri inceleme amacı gütmektedir.Yani kısacası tüm sitelerin sıralamasını Alexa’da bulabilirsiniz.Sitenin sahibi olmanız şart değil.Ortağı  olmanız şart değil tek şart siteye girip merak ettiğiniz sitenin kaçıncı sırada olduğunu öğrenmek.Arkadaşlarınızla birbirinizi karşılaştırabilir benim sitem senin sitenden daha iyi diyebilirsiniz.Bu biraz komik oldu sanırım…
Bir sonraki yazıda Alexa sıralamasını nasıl yükseltirim adlı yazı olacaktır takipte kalın yorumlarını bekliyorum…


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Alexa sıralamanızı öğrenmek için tıklayınız
13 Comments
  1. Reply
    Thegoodwish Eylül 1, 2016 at 6:51 am

    Alexa ile ilgili sonraki yazını sabırsızlıkla bekliyorum benim de kafamı kurcalayan şeyler var Alexa ile ilgili. Kendi bloğumun yükselişini sık sık Alexa yı ziyaret ettiğim için biliyorum görüyorum ama gel gelelim grafikler hep hareketsiz hiç veri yok diyor kalbimi kırıyor 🙁 bir de alexa verileri evet önemli ama orada üst sıralarda bir site hiç reklam alamıyorkem, yine Alexa da alt sıralardaki bir site bi sürü reklam almış oluyor ben anlamadım .
    Bir de Alexa tool varmış, Blog'a yükleniyormuş filan pek anlamadım belki sen yazarsın 😉
    Sevgiler

    • Reply
      Anonim Eylül 1, 2016 at 6:39 pm

      O grafikler blogunuzun global sıralaması 100.000 ve aşağısı olduğunda aktif oluyor, yani bu demek ki daha çok çalışmak lazım. Bu arada Alexa Tool dediğiniz şey Chrome Web Mağazası'nda eklenti olarak var.

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 1, 2016 at 1:09 pm

      Sitenin backlinki azdır giren sayısı azdır birçok sebebi olabilir abla bir sonraki yazıda onları anlatacağım beklemede kal 🙂

  2. Reply
    Elif Gökşin Eylül 1, 2016 at 11:49 am

    Blogger'lar için faydalı bir siteye benziyor. İlk defa duydum ben ama sık sık ziyaret edeceğim sanırım 🙂 Bilgi için teşekkürler. Sevgiler..

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 1, 2016 at 1:07 pm

      Teşekkür ederim Elif Hanım bir iki hafta böyle teknik yazılar yazmayı düşünüyorum bloggerların faydalanması için 🙂

  3. Reply
    Anonim Eylül 1, 2016 at 6:38 pm

    Alexa'nın mantığını hala çözemedim ben. Her şeyi doğru yaptığım halde yerel sıralamada 11k'dan 16k'ya kadar geriledim. Bilmeyenler için basit ama faydalı bir yazı olmuş. Alexa'yı çok da kafaya takmamak lazım.

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 2, 2016 at 6:26 am

      Aynı sıkıntıyı ben de çekiyorum dünya sıralamam ilerlerken Türkiye sıralamam düşüyor sürekli hayırlısı 🙂

  4. Reply
    ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı Eylül 1, 2016 at 11:12 pm

    Ellerine sağlık bilgilendirmeler sayesin de eksiklerimizi görüyoruz sağ ol Emre.

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 2, 2016 at 6:29 am

      Bilgilendirmelerimiz devam edecektir Hatice abla takipte kal derim 🙂

  5. Reply
    Gökhan TEKİN Eylül 2, 2016 at 6:59 am

    Alexa eskiden önemliydi fakat günümüzde pek önemi kalmadı diye biliyorum.

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 2, 2016 at 2:45 pm

      Bİr siteyi satarken nesnel olarak sıralamayı veren ender sitelerden biridir Alexa abi hala gayet de kullanılmaktadır.Çoğu site hala onları baz alarak reklam ve reklamını vermekte Alexa yükselmesi zaten sayfa görüntülemesi sayfada ortalama kaç dakika durduğuna göre şekillenen bir şey olduğu için her zaman önemlidir Alexa…

  6. Reply
    sahibinden Eylül 6, 2016 at 8:58 pm

    Paylaşım için teşekkürler alexayı çok iyi anlatmışsınız

    • Reply
      Emre Yildirim Eylül 7, 2016 at 6:58 am

      Kısa bir özet geçtim aslında faydalı olmuştur diye umuyorum

Leave a reply

Trabzon Halı Yıkama